torsdag 12 januari 2012

Blir till att räkna om

Va ju på VUL igår. Va så himla kul att få se pluttis, eller lillisen som min far döpt den till.
Så nu vet man att man har en liten bebis där inne.
Den va 32mm o verkade vara på alerten igår. Såg ut som den låg o simmade :) Rörde på armar och ben. Och det är skönt att det bara är en, va livrädd att det skulle ligga 2 bebisar där inne. Visst hade jag blivit glad, men är super nöjd med en bebis.
Den är idag v.10+1 och inte 9+6 som jag hade sagt.

Så här har ni alltså vårat lilla hjärtegryn. Ser ut som alla andra bebisar vid detta stadiet.
Fast våran är ju lite pluttigare än andras :P

Nu ska jag lägga mig i soffan och vara trött hela dagen. Är en sådan dag idag :)

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design