måndag 23 januari 2012

Skickat efter böcker nu

Skickade precis efter 3 böcker, en till min sambo och 2 till mig :)




*Koka Makaroner: om att bli pappa (pocket) 
*Ett barn blir till:dagboken (inbunden)
*På smällen- från A till Bebis (pocket)

Har hört att Koka makaroner ska vara en av det bättre böckerna för blivande pappor.
Sedan är jag nyfiken på boken Ett barn blir till. Men den är slut, så köpte dagboken i stället. Det är en bok med lite fakta och bilder fr den stora boken, men är gjord så att man kan skriva in egna tankar under graviditeten och även klistra in bilder mm. Sedan På smällen-från A till Bebis. Den har jag lånat på biblioteket och tycker om sättet dom skriver på. Det är roligt och lärorrikt. Men vill ha den i pocket format så att jag kan ta med den på bussen.Och genom att ha en egen kan man även kladda lite i den.

Inte speciellt dyra böcker heller. Betalade 212kr för alla 3. Pocket böckerna låg la på 40-45kr/st och ett barn blir till låg på 125kr. Och på bokus är det ju fraktfritt med.


Nu ska jag göra mig iordning så att jag kommer iväg. Ska inhandla färg mm idag. Ska måla lite i min gamla lägenhet innan jag lämnar över den till den nya hyresgästen.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design