måndag 30 januari 2012

V.12+6

Imorgon går jag in i vecka 14. Tiden går snabbt i bland, men för det mesta tycker jag det går för långsamt.
Tog en bild för en liten stund sen. Själv tycker jag inte att det är så stor skillnad vecka efter vecka. Men jämförde med bild fr vecka 10 och ser helt klart en skillnad. Magen har ju börjat växa förbi tuttarna nu ju :)


Går ju inte att missa att jag blir tjockare och tjockare. Nu är ju dessa bilder tagna på olika avstånd.
Men tycker ändå man ser skillnaden. Sen kan jag vara extra pluffsig idag med.

Har lite huvudvärk idag och började dagen med att spy. Men måste i väg och städa klart min gamla lägenhet.

//My


Ps. vill tillägga att datumet på när inlägget ska var skrivet inte stämmer. För nu är det Tisdag 31 januari kl.08,26.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design