fredag 6 januari 2012

Blir galen

Redan från början har jag haft problem med min vänster höft. Kan ju inte sitta som jag vill.
Skulle vara himla trevligt att kunna ligga i sängen och läsa. Men icke, då "låser" sig höften.
Känner mig som en gamling.

Idag har jag haft en rätt jobbig dag.
Har strosat runt i lite affärer,haft möte och hälsat på min grandpa på sjukhuset.
Han hade precis fått höra att jag skulle ha bebis och hade förslag på namn :)
Hoppas han får komma hem efter helgen.

På vägen hem gick jag och sambo in på ica för att köpa lite godis. För det ville jag ha.
Efter att ha plockat vårt godis så skulle vi direkt till kassan för att inte köpa massa annat.
Då kom jag på att mjölken är slut. Så när vi hämtade mjölken, så kom vi på att saft är bra och ha, och att vi hade en påse dip hemma men inga chips. Så köpte det med.Och coca cola på burk har jag velat ha i 2 dagar nu. Så köpte det också.
Slutade med att vi handlade för 200kr istället för ca 50kr. Så jäkla typiskt.

Men nu blir det lite chips och dip. Sedan blir det sängen för min del.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design