måndag 16 januari 2012

Varit en slö helg

I går va jag soffliggandes hela dagen. Huvudet va tungt och kroppen hängde efter. Idag känns som ännu en sådan dag, därför är jag inte i skolan nu.

I lördags va vi och hälsade på en gemensam kompis, även släkting till min sambo.
Himla mysigt med fika och tjöt :)

Jag är änna sugen på choklad och nutella. Vilket jag är till och från i vanliga fall med.
Försöker att inte äta för mycket av det så låter mig vara sugen ett tag innan jag beger mig till affären för att köpa det. Har ju ändå gått upp en del. Nu har jag ju inte vägt mig på närmare 2 veckor, så har la gått upp nåt kg till skulle jag tro.

Idag tänkte jag lägga upp en ny magbild. Men blir om en stund.
Men vanligtvis har det ju stått vecka+3 på måndagar. Fast det stämmer ju inte längre då.
Utan idag är jag v.10+5.

Tänkte jag skulle va lite duktig idag och lägga in tvätten och ta bort julen. Men vi får se.
Jag är lat i vanliga fall, när jag mår bra. Så är inte mindre lat nu direkt :)

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design