fredag 13 januari 2012

Drömmar

Som många andra som varit gravida kan intyga, så drömmer man otroligt mycket. Eller det är i alla fall vanligt att man gör det.
Varje morgon har jag drömt något. För det mesta är JAG cool. Men ibland inte alls.
I morse drömde jag något som jag inte riktigt kommer ihåg. Men min sambo och jag rymde på något sätt. Hoppade ut fr ett fönster ihop med massa andra. Och det va en som inte klarade det och dog.
Kommer ihåg att det började med en pizzeria, och sedan va vi helt plötsligt på min skola. Men vi lyckades springa till nån buss terminal och sätta oss på bussen som gick hem. Det enda jag hade i huvudet när jag vaknade va om vi betalade våra biljetter :)

Vill ännu en gång tacka alla som grattade oss igår.
Känns otroligt kul att så många faktiskt tog sig tid. Och himla kul att vissa av er va så super glada för våran skull.

Vårt barn kommer få den absolut bästa pappan. Och förhoppningsvis den bästa mamman också ;)
Men kärlek kommer den få i överflöd, om man nu kan ge någon för mycket kärlek.
Och jag längtar så över att det ska bli augusti så att bebis kommer.
Men först längtar jag till mars, då vi ska på UL.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design