torsdag 19 januari 2012

Önskas-Köpes

Jag har kollat in en annan vagn nu. Man har ju en tendens att hitta massa nytt hela tiden
O den har fått blandade betyg av andra.
Men den kostar inte så mycket och är praktisk. Verkar vara det i alla fall.



Akta Graco Trekko. Men har hittat den för bättre pris på en annan sida.
Imorgon ska jag och kolla på ett babyskydd som passar till vagnen.Begagnat.
Och så letar jag då efter en mjuklift att lägga i vagnen. Har hittat ett på blocket som jag vill ha,kostar inte så mycket. Men risken att den är såld finns ju eftersom det va 2 veckor sedan den lades upp.
Därför kollar jag även med er,mina läsare, om ni har någon svart mjuklift?

/My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design